آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

دلم گرفته.....

1392/2/18 0:22
نویسنده : مامان زویا
82 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتنمیدونم چرا انقدر دلتنگم .احساس دلتنگی میکنم بااینکه امروز از صبح خوب گذشت ولی نمی دونم چرا .

امروزم با آرتینم کلی راه رفتیم از این کوچه زدیم از اون خیابون در اومدیم و خلاصه رفتیم پارک حسابی بازی

کردیم کلی نی نی دخترتو پارک بود و با آرتینم دوست شدن.خلاصه حسابی دخترا دورشو گرفته

بودن.خخخخخخ.خنده

خیلی این چند روز که میبرمش ددر خوشحاله و برای همه تعریف میکنه تو راه برگشت به خونه هم نون

میخریم و دوتایی نون میخوریم.به به.

امشب با بهترین دوستم که از ایران رفته چت کردم ودیدمش بیشتر دلم براش تنگشد و کلی گریه کردم

یاد خاطرات قدیم و دانشگاه و....افتادم و یاد اینکه دیگه دوباره کی میتونم ببینمش .ای وااااااااای.افسوس

خیلی دلم گرفته.اتفاقا"با دختر عمم که توشهرستانه هم چت کردم اونارو هم خیلی وقت بود ندیدمشون

خلاصه دلتنگیم چند برابر شد .که همه دارم وهیچکسی وندارم. گریه

پسرکم هیچوقت مامانیو تنهانذار .دووووووووووست دااااااررررم .قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
21 اردیبهشت 92 0:28
عزيزم نبينم كه دلت گرفته انشاالله خدا شما رو براي هم نگه داره