آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

همیشه کنارم باش

1392/2/3 17:26
نویسنده : مامان زویا
70 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم پسرک مهربونم نمیدون ی بودنت کنارم چه نعمت بزرگیه که از این بابت من خدا را شاکرم امروز صبح انقدر کارهای با مزه انجام دادیو حرفای قشنگ زدی که عاشقترت شدم تازه چند روزه یادگرفتی و بهم میگی مامان حوووبم گشنگم منم کلی دلم واست ضعف میره .وای چقدر سخته جدا شدن و دور شدن از این دورانت .دو سال قبل سپری شد و من در گیر بد غذایی و بد خوابی تو وتازه فهمیدم چقدر زود گذشت .کوچولوی خوشگل مامان الانم داریم یه مرحله دیگه رو پشت سر می ذاریم که هم برای من سخته هم برای تو اونم از شیر گرفتنته وای چقدر سخت شاید بیشتر برای خودم چون دیگه این مرحله برای یه مادر تکرارنمیشه. وقتی برای خوردن شیر  عاشقانه در آغوش میفشارمت و تو عاشقانه به من نگاه میکنی وکلی به می می سلام میکنی و حال واحوال میپرسی لینها دیگه تکرار نمیشه و دلم پره غصه میشه . دو سال ویک ماه از تولدت گذشتو من و تو تاب جدایی نداریم  .وای مامانی نمیدونی چقدر سختمه .دددددوووووووووستتتتتتتتدارم عاشقانه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)