آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

آرتين داييه

1392/6/19 3:44
نویسنده : مامان زویا
121 بازدید
اشتراک گذاری
مامان فداي اين حرف زدنت بشه. پسركم انقدر قانعه كه از هر چيزي كه داره اگه براش بخريم در جواب مي گه: ماماااان آرتين از اين دايييه نخري ديگه. منم دلم برات ضعف ميره وكلي مي بوسم ومي چلونمت ميگم به روي چشم آقا. امروز ماماني اومد خونمون برات دنت و آبميوه خريده بود تا تو دستش ديدي گفتي مامان لطي آرتين از اينا زياد زياد داييه. ودر يخچال و نشون دادي و بعد گفتي بيا بيييبيين داييه مامان از مغازه خيده . ماماني هم گفت. من ميدونم آرتين از اينا داره دوباره خريدم تا بگي آرتين از اينا داييييه بيييبييين . آييييه نيگا بييبيين. اينم تكه كلام پسرك مهربون منه. ماماني عاشقتم ، عاشق حرف زدنات و كلك زدنات ، عاشق شيطوني كردنات وحتي نق زدنات. عاشق اينگه حموم ببرمت وبعد كلي بازي و رنگي رنگي كردن و قبل شستن كله مباركت از حموم جيم بزنيوبري. اي كلك من. دوست دارم. خدا هميشه كمكت باشه پسرك من. ديگه نبينم بگي مامان و آرتين تنها ان ما اول خدارو داريم چي از اين بهتر بعد بابا وخانواده و دوستاي مهربونموداريم. خدارو شكر . به قول خودت الهي شكر دست شوما ممنون.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه
9 آبان 92 15:19
جانم دمه دستم بودی میچلوندمت میخوردمت بیییییییییین خدا حفظش کنه ماشالا