آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

مرواریدهای سفید آرتینم

1393/2/9 15:46
نویسنده : مامان زویا
119 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار رفتیم دندون پزشکی .آرتین از تو خونه خیلی خوشحال بود لوازم دکتری و دندونپزشکی شو اورده بود و دندونای مامانو معاینه میکرد .ساعت ٣ وقت داشتیم  .حاظر شدیم ورفتیم  .دندونپزشکی مخصوص کودکان بود برای هر دوتامون جای جدیدی بود .من کلی آرتینو آماده کرده بودم چون عاشق شلنگو سیم بود حسابی براش گفتم که مامانی خیالت راحت یه جایی میریم پر سیم برق و شلنگ  .انقدر خوش میگذره  ه ه ه .

نوبتمون شد و رفتیم پیش دکتر . خلاصه جای جدیدی بود دیگه  . برخوردشون خوب بود هم خانوم دکتر هم منشیشون . ولی آرتین به محض ورود .گفت:

من نی می ییییام. نی می شیییینمممم . از اینجا بییییرییم  .

خلاصه با گرفتن جایزه و یکمی نقاشی کردن آرومتر شد و اجازه داد دکتر دندوناشو نگاه کنه  .البته اینم بگم که مامانشو پیش قدم کرد بعد خودش نشست  .

گفت :اول مامان زووویا بشینه  .دکتر دندونای مامانو ببینه . بعد من . بیشییییین مامان دیگه . نترس مامان .

بچه جان من که نمیترسم  .این تویی که نگرانی  خخخخخخخ.

خلاصه کارمون تموم شد و خیالم از سالم بودن دندونات راحت شد. الهی شکر .

پسرک من .خدا مرواریدای سفید و سالمی بهت داده تا الان من مراقبش بودم وهستم .تو ام خوب نگهشون دار .

دوست دارم خییلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)