آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

شکرانه روز مادر.....

1392/2/11 19:45
نویسنده : مامان زویا
75 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگارا شاکرم برای مادر بودنم ....

از اینکه می توانم کودک خود را در آغوش بگیرم و او نامم را .........مادر صدا کند شاکرم .

خدایا !!ممنونم از اینکه نام مادر وبرای من نهادی .تا بهشت را زیر پای خود احساس کنم .

پروردگارا !!!ممنونم که  صبر و حوصله فراوان به من مادر دادی تا بتوانم تمام سختی ها و

دل نگرانی های کودکم را باتمام وجودم تحمل کنم وبرای سهل شدن آن تلاش کنم .

خداوندا !!!!!!!مادر بودن مسئولیت سخت وشیرینیه که به عهده من گذاشتی .....پس همیشه کمکم باش تا این راه راتا انتها طی کنم.....

ممنونم برای مادر بودنم ومیدانم که دعای مادرهمیشه بدرقه راه هر کودکی است وهمیشه تمام آرزوی من سلامتی وخوشبختی پسرکممممم است.....

فرشتهبه زبون خود آرتین :مامان زوااااآ روووز موبااااببه.ممنووون بوووس.هورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)