آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

وااااای از دست این تب....

1392/2/22 12:08
نویسنده : مامان زویا
108 بازدید
اشتراک گذاری

15_6_26.gifچند روز بی دلیل تب داری. نگرانتم نمیدونم دیگه چیکار کنم .2 12

خیلی دلم گرفته یه چند روز بهت خوش گذشت حالا چند روزیه که تب داری  نه سرما خوردی نه دندون در

 میاری دکتر میگه احتمالا" دست کثیف تو دهنت کردی .گوارشت عفونی شده .باید شکمت زیاد کار کنه تا

 خوب بشی  56.gif.این همه مراقبتم  .روزی هزار بار دستاتو میشورم با انواع شوینده ها  .بازم مریض

 شدی.اااااااااااای وااااااااااای من...........

 

 

میگن خونگی نکن بچه رو حالا هم که میبرمت بیرون مریض شدی .الانم میگن بیرون میبری هوا آلوده اس 

 مریض شده من چیکار کنم.2 07Cry1

عسلکم تب آبت کرده .تمام تلاشم برای وزن گرفتنت خراب شد باید از اول شروع کنم .خدایا کمکم کن.

وای با این دارو نخوردنات چیکار کنم .برای هر یه قاشق منو یه عالمه گریه میندازی و عصبیم میکنی و بعد

 تازه نصف دارو می خوری نصفشم میریزی زمین و...................................2 282 30

قربون قد وبالات بشم مواظب خودت باش وحرف مامانیو گوش بده  دیگه نه مریض میشی نه لازمه دارو 

 بخوری .Deldari

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)