آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

ماااااااااادرررر

1392/2/23 3:23
نویسنده : مامان زویا
118 بازدید
اشتراک گذاری

وای امروز جزو سختترین وخسته کننده ترین روزهای زندگیم بود تا تونستی اذیتم کردی .

آخه مادر من چه گناهی کردم گناه کردم مادر شدم .همش نق نق دیگه کلافه شدم.Rolling Pin

دوست ندارم از سختی ها واذیت کردنات بنویسم ولی منم صبر وتحملم حدی داره بلاخره تموم میشه.

بازی میکنم باهات نق میزنی .میبرمت بیرون میایی خونه دوباره نق میزنی من دیگه باید چیکار کنم.

.بعدشم میگی مامان زووا بره ددر بابا بیاد جوابم بهم میدی .

سر شربت خوردناتم که برنامه ها داریم تا گریه وجیغ منو در نیاری ول کن نیستی آخرشم من بی خیال

 شربت دادن به جناب عالی میشم.میگم خوددانی ......

شبم بابا میاد کلی هم برای اون نق میزنی و کلافه اش میکنی .بعد هم خسته وکوفته میبریمت ددر

دیگه داغون میاییم خونه.    

خواهش میکنم یکمی به فکر ما هم باش گناه داریم تازه اول

راهیم .......

با همه این حرفا همیشه عاشقتم فسقلی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)