آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

تب.....

1392/6/11 4:56
نویسنده : مامان زویا
156 بازدید
اشتراک گذاری

شب بردمت حموم کلی بازی کردی به این بهونه میخواستم تبتو پایین بیارم .

هرچی اسباب بازی حموم داشتی وکاسه وقابله بازیتو ورنگی رنگیاتو بردیم تو وان حسابی بازی کردی وهمه جارو رنگی کردی .البته آخر سر همه حمومو خودت شستی و تمیز کردی .ولی بهت خیلی خوش گذشت.تبتم اومد پایین فعلا البته .تا این لحظه که ساعت 4:44 دقیقه صبح هستشو من بیدارم ونگران بالا رفتن تبت.الهی دیگه تب نکنی که مامان این دفعه میمیره.دوستت دارم .با تمام سختی هات . 

آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدی مامان مبین
17 شهریور 92 15:44
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد....

دوستت دارم با تمام سختی ها...

این یعنی مادرانه...بزن لایک رو







هزاران لايك براي ما مامانيا. دوستتون دارم. من قربون مبين عسلم بشم.